judge me and i'll prove you wrong . screw me over and i'll do it to you twice as bad and my life is just being in the loneliness that deserves for me alot

Monday 23 May 2011

MZ

kenapa nk blogging pasal MZ? siapa dia?
 he's my good friend . really ! he always be myside . dia ni sangat comel orgnye . tengok senyum dy pun da buat aku cair .(: lepas aku putus dgn HM dia la tempat aku mengadu . walaupun kami belum lagi jumpa dan akan jumpa , aku sangat suka berkawan dgn dia dan dpt rasa keihklasan hati dia berkawan dgn aku .yg membuatkan aku da mula secubit sayang *sebagai kawan* bila aku sakit . ye! aku mmg ada migrain . anytime akan dtg sakit . dia sgt risau bila aku sakit , tak makan , sedih bagai masa lepas putus dgn HM . hes so nice ! dia sangat CARING dan risau pasal aku . tapi kenapa ? haihhh bila nk jumpa awak kn? rumah mmg da dekat . masa je belum tentu . sweet question he asked me . saya pakai motor je . awk nk ke naik motor dgn saya? mood berubah sekejap. *saya tak kesah naik apa . saya bukan cerewet mana . lagi best naik motor ^^ dia jawab ini *ha lagi best saya main breakbreak . haha . dia sangat comel pada aku sebab dia ni pendek kut dari aku . dan rambot dia yg mcm perempuan . haha 


*awak MZ . terimakasih sangat sebab sudi jaga saya buat masa ni . saya mmg tak dpt lupakan kerisauan awak masa saya sakit . awk mmg baik . jumpa awak nanti nk amek gamba byk byk dgn awak .(: kita tgk siapa lagi tinggi :p awak SANGAT COOOOOOOMELLLLL !!