judge me and i'll prove you wrong . screw me over and i'll do it to you twice as bad and my life is just being in the loneliness that deserves for me alot

Wednesday 18 May 2011

pergii awak dari hidup saya

mmg saya akui saya suka awk dalam diam yg awk tak nmpk kn tu dan sy fikir awk da boleh phm perasaan ni . saya tak phm kenapa awk mainkan perasaan sy tanpa sebab yg awk sendiri tak tahu . buat keputusan tahu pulak , tp apa yg berlaku kt saya dan awk , awk takde jwpn . kenapa kejam sgt awk ni ? kalaupun awk takde perasaan kt saya , kenapa awk lyn saya baik , mesra , manja ? awk bagi saya senyuman? kenapa awk?? mmg da niat awk nk buat saya jatuh dari pandangan awk ? hilang dari hidup awk kn ? awk mmg KEJAM!  seriushit saya menyesal kenal awk .!! awk bukanla lelaki baik ! awk tak patut muncul dlm hdp saya! saya da BENCI awk dan tak akan KENAL awk siapa . segala gambar awk , tentang awak saya da buang . tp yg ini saya tak buang sebab saya tak phm KENAPA AWAK BUAT saya mcmni . awk ckp awk tak tahu kenapa awk buat saya mcmni dan pergi kt perempaun lain yg awk tak tahu sayangkan awk atau tak . saya ingat awak tahu perasaan saya tp saya silap . saya yg selalu perhatikan awk , saya yg selalu jaga hati awak , saya yg selalu awk mesej , awk ketawa sama , senyum  bersama , awk langsung tak nmpk ! tp perasaan awk kt perempuan tu awak nampak ke? awak cukup baik pada saya , sampai hati awaw buat saya mcmni ! saya tak kan BERBAIK dan MAAFKAN lelaki mcm awak yg tak tahu BERFIKIR tentang perasaann . tolong pergi dari hidup saya ADZHA. awak bukan lagi sesiap yg penting dalam hidup saya . saya doakan awak bahagia dgn dia . amin..